Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Tekst łatwy do czytania i rozumienia ETR


Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu

Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu to główna jednostka Policji w powiecie nowotarskim. Komendzie podlegają cztery komisariaty: Komisariat Policji w Rabce-Zdroju, Komisariat Policji w Szczawnicy, Komisariat Policji w Jabłonce i Komisariat Policji w Czarnym Dunajcu oraz jeden Posterunek Policji w Łapszach Niżnych.

Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu podlega Komendzie  Wojewódzkiej Policji w Krakowie.

Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu znajduje się przy ulicy osiedle Konfederacji Tatrzańskiej 1A w Nowym Targu.

Do Komendy Powiatowej  Policji w Nowym Targu możesz wysłać wniosek lub skargę.

Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.


Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112. 

 

Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu ma wiele zadań:

  • Pilnuje przestrzegania prawa.
  • Kontroluje i nadzoruje pracę podległych komisariatów w powiecie olkuskim.
  • Dba żeby policjanci otrzymali dobre wyposażenie na przykład ubranie służbowe i broń.
  • Policjanci z komendy szukają przestępców.
  • Policjanci dbają, aby na drogach województwa było bezpiecznie.

 

Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu przygotowuje także kampanie społeczne:

 

  • Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  • Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  • Ostrzega ludzi przed oszustami.
  • Informuje o historii i tradycji Policji.
  • Współpracuje z policjantami z innych województw i innych krajów.

 

Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu przygotowuje:

  • Stronę internetową Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z powiatu nowotarskiego.
  • Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego Policji w Nowym Targu

 

Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Nowym Targu

 

Komendą Powiatową  Policji w Nowym Targu kieruje Komendant Powiatowy Policji w Nowym Targu inspektor Grzegorz Wyskiel.
 

Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu.


Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu nowotarskiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek Policji powiatu nowotarskiego.

Jednostki Policji to komisariaty.
 

Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu, osiedle Konfederacji Tatrzańskiej 1A, 34-400 Nowy Targ
  2. Wysłać email na adres: sekretariat@nowy-targ.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 46 401
  4. Użyć platformy ePUAP: /kpp-nowy_targ/SkrytkaESP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie  internetowej Komendy:

https://nowy-targ.policja.gov.pl/

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Powiatowego Policji w Nowym Targu (BIP):

http://bip.nowy-targ.kpp.policja.gov.pl/


Komenda jest otwarta:
poniedziałek-piątek 7:30-15:30

 

Metryczka

Data publikacji : 26.08.2023
Data modyfikacji : 04.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu
Osoba udostępniająca informację:
Garbacz Dorota Wydział Prewencji
Osoba modyfikująca informację:
Garbacz Dorota
do góry